close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דירות נופש כשרות ברומא זה כבר לא חלום

מערכת שורשיא שבט, תשעו21/01/2016

ברומא קהילה יהודית גדולה (כ- 15,000 יהודים), וניתן למצוא בה מקומות לינה רבים המספקים אפשרות לינה נוחה ונעימה עבור ציבור שומר מסורת

תגיות:
צילום: נוי איטליה

רומא, עיר הבירה של איטליה, מספקת למטיילים את כל הדרוש לחופשה מושלמת. ברומא תוכלו למצוא עניין רב בביקור באתרים היסטוריים, צפייה באוספי אומנות מהמפורסמים בעולם, ביקור בוותיקן - מדינה קטנה בתוך רומא, שפע של מוזיאונים, אוכל משובח וכשר, ומרכזי קניות מגוונים. ברומא קהילה יהודית גדולה (כ- 15,000 יהודים), וניתן למצוא בה מקומות לינה רבים המספקים אפשרות לינה נוחה ונעימה עבור ציבור שומר המסורת. כמו כן מצויות ברומא מסעדות ובתי קפה רבים המציעים אוכל כשר באיכות גבוהה, במגוון סגנונות.

אפשרויות לינה ברומא

במסגרת נופש

ברומא תוכלו לבחור מבין כמה אלטרנטיבות של סגנונות לינה. יש המעדיפים ללון באחד המלונות המפוארים יותר או מפוארים פחות המצויים בכל רחבי רומא. מלונות החל משני כוכבים ועד 5 כוכבים, המציעות לרוב אירוח ברמה מאוד גבוהה, כולל ארוחות בזמנים קבועים. מלונות אלו ממוקמים גם במרכז העיר וגם ברובעים פחות מרכזיים. אפשרות אחרת, אשר נוחה עבור משפחות או חברים המעוניינים להגיע לתקופה יותר ממושכת, היא ללון בדירת נופש.

דירות נופש

בעיר רומא קיימות דירות נופש רבות, בכל האזורים. דירות הנופש, בשונה ממלונות, מציעים אפשרות לנופש באווירה יותר ביתית ופשוטה. גם בקטגוריית לינה זו קיימות דירות יותר מפוארות, חדישות ומאובזרות, ודירות יותר עממיות, המוצעות במחיר מוזל. דירות הנופש הממוקמות במרכז העיר לרוב יהיו מעט יקרות יותר מהדירות המוצעות באזורים הפחות מבוקשים. בדירות קיימים חדרי שינה, סלון, חדרי רחצה, ומטבח מאובזר. לינה בדירת נופש מאפשרת שמירה על אינטימיות משפחתית, ואינה מאלצת את המטיילים להתאים את שעות ומסלולי הטיול לזמני ארוחות קבועים ומוגדרים מראש. אפשרות לינה בדירות נופש מוזילה משמעותית את עלות השהות ברומא, בהשוואה ללינה בבית מלון.

לינה לציבור הדתי ברומא

במידה ואתם מתכננים נופש ברומא וחשוב לכם לשהות במלונות שומרי כשרות, תוכלו ללון באחת מדירות הנופש הכשרות בעיר. כך תוכלו לוודא בעצמכם מהיכן נקנה האוכל, ולהכין לעצמכם ארוחה כשרה כהלכתה, או ליהנות מארוחות כשרות המוצעות במסגרת הדירה, ארוחה אשר מכינים עבורכם במטבח כשר. לצד מרבית דירות הנופש הכשרות קיימות מכולות וסופרמרקטים בהם ניתן לרכוש אוכל כשר, ולהכין באופן עצמאי ארוחה לכל המשפחה. כך ניתן גם לטייל במהלך היום ולטעום מכל החוויות שיש לרומא להציע למבקרים, וגם לחזור לדירת הנופש בערב, וליהנות משהיה עם כל המשפחה, במסגרת ביתית נוחה ונעימה.

למי מתאימה דירת נופש

דירות לנופש הן הפתרון המושלם גם למשפחות, המעוניינות לשמור על האווירה המשפחתית במסגרת הנופש, גם לחברים הנוסעים יחד לטיול משותף, ואף לאדם בודד, אשר רוצה לחוש באווירה ביתית בתום יום של טיול. בדירה אין צורך לפגוש קהל אורחים זר בלובי של המון, או להתייצב לארוחות בזמן שהמלון מגיש אותן.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה